HTML

Amigo, a mértékletes

25 évesen, a belváros közepén, a hetedik kerületbe szűkülve élem mindennapjaimat. Itt dolgozom, itt eszem, itt lakom, itt fogyasztok. Életformámból adódóan használok gyorsítót, lassítót, legálisat, nem legálisat... Ezt kéne kordában tartani.

Archívum

Címkék

Friss topikok

  • rj: Az tényleg gond, hogy nem nézhető vissza, hogy mit írtál a naplózás során. Kicsit bonyolultabb elj... (2011.12.02. 20:10) tíz-tizennégy
  • Avenarius: hajrá, és grat a tudatossághoz! két dolog jutott eszembe, az egyik, hogy keveset szívni az igazán... (2011.11.28. 12:59) nyolc-kilenc
  • Avenarius: hopp, most látom csak, hogy válaszoltál. szóval amit tervezek, az max ez, amit mondasz. nem is le... (2011.11.28. 12:38) harmadik nap

2011.11.18. 17:05 cannamigo

harmadik nap

Asszem elmondhatom magamról, hogy tegnap g*cijó voltam! Szabadnapom volt, délután nőügy, este punk koncert. MIvel a nőügy tisztázása nem a kellemesebb fajtából volt való, ezért amikor onnan sétáltam át a koncertre egyedül, akkor azért elfért volna az a laza cigi, hogy higgadtan gondoljam át a dolgokat. Ehelyett úgy voltam vele, hogy inkább inni fogok, az úgyis jobban passzol a punkhoz. Bár ahhoz sem volt sok kedvem, főleg a másnap miatt – nem bírom én már a piát. 

Aztán megérkeztem a helyre, unikum-sör kombó és kezdődött is a koncert. Ahhoz képest, hogy majdnem hazamentem inkább és el sem tudtam képzelni, hogy én megmozduljak bármelyik irányba is, pár perc múlva már csapattuk a pogót. És ez volt a legjobb amit tegnap este csinálhattam, a feszültség levezétésének a legjobb módja kipogózni magadból azt.

1201209301_f.jpg

A pogó amennyire parasztnak néz ki kívülről, annyira bölcs és mélyen baráti táncforma belülről nézve: teljes erődből ütsz-rúgsz-löksz és közben folyamatosan befelé tülekszel, hogy te is kapd a legtöbbet. És még hálásak is vagytok a másiknak, amiért az kékre-zöldre üt. Ha pedig valaki a földre kerül, egy emberként nyúltok érte, nehogy a kelleténél komolyabb baja essen. 

Évente egyszer-kétszer keveredek punk koncertre, ez most a legjobb időzítés volt.

Koncert után, lájtosan részegen jöttünk haza. Amíg még dumáltunk, lakótársaim hajlítottak egyet, le kellett jönniük erről-arról. Én tekertem meg nekik, mert már annyira készen voltak, hogy nem nagyon mentek a finom mozdulatok. Kínáltak engem is, meg is fordult a fejemben, hogy velük tartok, de aztán rájöttem, hogy félrészegen, lefekvés előtt végképp semmi teteje nincs a dolognak, úgyhogy visszautasítottam. El is kerekedett a szemük, ugyanis mindig is én voltam hármunk közül a rasztabandita. Régi barátok, úgyhogy elmeséltem nekik, mire vállalkoztam, mondták is, hogy maxiriszpekt. Tudtam hogy rájuk számíthatok.

Mára egy gandzsát engedtem meg magamnak. Dolgozom, úgyhogy meglátom élek-e a lehetőséggel, mindenesetre arra kondicionálom magam, hogy nem szívok be. A szívótársam is dolgozni fog, biztos bekínál, majd akkor újra átgondolom. Hétvégén viszont kirándulni megyünk sokan, szerintem ott engedékenyebb leszek magammal. Természetben úgyis jobban esik minden, ezt azért hülye leszek kihagyni. Hétvégére úgyis 2 spangli/nap a limit.

Jaaa, és ugye írtam a top5 veszélyhelyzetet, ami múltkor még így nézett ki:

- Amikor végzek a munkahelyemen
- Amikor nem tudok aludni
- Amikor egyedül vagyok
- Amikor bulizni megyek
- Amikor átjön valaki hozzám

Na most ezt kiegészítem a legfontosabb parafaktorral, a fél cigi meghagyásával. Az ilyet mindig ki kell majd dobni, mert egy kacsingató fél cigi a nap bármely szakában ott leselkedhet, és nagyon könnyen mondatja azt velem, hogy elszívom csak az izé kedvéért, mi baj lehet belőle... Szóval fél cigi OFF, megy egyből a kukába.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://amigo-kannabiszpont.blog.hu/api/trackback/id/tr863394414

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Avenarius 2011.11.21. 12:40:59

Hajrá, hajrá, nagyon nagy vagy!

Ha nem estem volna teherbe, nem tudom, hogy szoktam volna le, bár azt hiszem, nálad keményebb szerhasználó voltam. Három éve, hogy nem szívok, de még mindig mosolytalanabb és szűkszavúbb vagyok, mint egykor.

Úgyhogy jól teszed, ha még ezen a szinten nyakon csíped a függést.
Riszpekt tényleg.

cannamigo 2011.11.21. 13:24:28

Szerintem egy függést nem lehet csak úgy kikapcsolni, legfeljebb egy másikkal kiváltani. Neked pedig gondolom ez a gyereked - amiért pedig neked maxi riszpekt, asszem a legjobb függést választottad! :)

Nem is tervezed, hogy néhanapján, lájtosan újra belenézel egy spangliba?

Köszi a bíztató szavakat, jól esnek!

Avenarius 2011.11.28. 12:38:14

hopp, most látom csak, hogy válaszoltál.

szóval amit tervezek, az max ez, amit mondasz. nem is lehet visszatérni a régi életformához 2 gyerek mellett. majd ha öreg hippik leszünk a férjemmel :)

innen nézve a gyerekek előtti életem maximális idő- és pénzpocsékolás volt, ezt soha többé nem engedhetem meg magamnak, úgy tűnik..

na mindjárt olvasom tovább, hogy haladsz :)
süti beállítások módosítása